Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

Αντίο


Ένα αντίο στον χρόνο που πέρασε.
Σ αυτόν που με δίδαξε τόσα.
Σε ένα χρόνο που μου προσέφερε εμπειρίες ξεχωριστές,
Στιγμές μαγικές και καταστροφικές
'Ενα αντίο, σε ένα τόσο αντιφατικό χρόνο.
Σ ευχαριστώ που μ άφησες να ρίξω μιά ματιά,
σε κάτι, που ποτέ ξανά,δεν είδα έτσι.
Σ' ευχαριστώ για τις υπέροχες στιγμές
που μου χάρισες μαζί της.
Λυπάμαι που με έκανες πιο σκληρό.
Που με βάρυνες με μειονεκτήματα,
που θα κάνω καιρό
να τινάξω από πάνω μου.
Συγγνώμη αν δεν ήμουν αρκετός για τις ευκαιρίες που μου δόθηκαν
Συγγνώμη που δεν μπόρεσα να είμαι αρκετά δυνατός...
αρκετά σωστός.
Ένα αντίο σε ένα χρόνο που μου χάρισε μιά τόσο μεγάλη ευκαιρία,
αφού πρώτα είχε κομματιάσει τις δυνάμεις μου.
Ελπίζω την επόμενη φορά ,να σταθώ αντάξιος.
Καλή χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου