Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Άλλο ένα βράδυ


Άλλο ένα βράδυ μαζί σου.
Καθόμαστε δίπλα και κοιτάμε τ αστέρια.
Η σιωπή μας έχει τόσα να πει για μας.
Αυτό το βράδυ κοιτάμε στον ίδιο ουρανό
αλλά ονειρευόμαστε χώρια.
Αυτό το βράδυ το χέρι σου ,δεν θα σφίξει το δικό μου.
Δεν θα ανταλλάξουμε ανάσες.
Οι σκέψεις μου ,δεν θα γίνουν δικιές σου.

Θυμάσαι την αρχή μας;
Πως έτρεμαν οι καρδιές μας
όταν τα χείλη μας σμίγαν
για πρώτη φορά;
Πως η γλυκιά σου αύρα χανόταν στη δικιά μου
και οι ψυχές μας στροβιλίζονταν;
Θυμάσαι άραγε τα όνειρα που κάναμε μαζί;
Τα ίδια όνειρα που γκρεμίσαμε με γυμνά χέρια.

Τώρα είμαστε εδώ παρέα,
αλλά όχι μαζί.
Κάνουμε όνειρα που δεν περιέχουν τον άλλον.
Είμαστε δίπλα και η καρδιά μου ματώνει.
Όχι γιατί δεν μπορώ να σε πάρω αγκαλιά..
Όχι γιατί δεν μπορώ να σε φιλήσω...
Αλλά γιατί δεν μπορώ να ονειρευτώ μαζί σου.
Δεν μπορώ να σου αποδείξω την αγάπη μου.

Έτσι σιωπηλός και εγώ ακολουθώ το παράδειγμά σου
και απλά κοιτώ ψηλά.
Κοιτώ ψηλά και μετρώ τα λάθη μου.
Προς μεγάλη μου απογοήτευση είναι όλα εδώ..
Δίπλα μου, με κοιτάνε και χαμογελούν...
Με χλευάζουν, αλλά βλέπω στις σκιές τους,
στα προσωπεία τους, πως νοιώθουν και αυτά μόνα.
Πόσο θα ήθελαν να συντροφεύονται απ' τα δικά σου.
Μα εσύ τα κρατάς για σένα και απλά κοιτάς ψηλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου