Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Missing you...


Άλλη μια μέρα μακρυά .
Άλλη μια μέρα χωρίς να σ' αγκαλιάσω,
χωρίς να με φιλήσεις...
Πόσο θέλω κάθε φορά που με χαιρετάς,
να φωνάξω με όση δύναμη έχω: "Έλα εδώ!Έλα πίσω..."
Κάθε φόρα που μου λες ότι μ αγαπάς,
θέλω να σε πάρω την πιο σφιχτή αγκαλιά του κόσμου,
να σε φιλήσω και να σε κρατήσω εκεί,
μέχρι να μην έχω άλλη δύναμη.
Μου λείπει το άρωμα σου,
το άγγιγμα σου,
το γλυκό σου χάδι!
Μου λείπουν τα φιλιά σου,
τα αστεία σου!
Μου λείπει να σε κοροϊδεύω,
να με κοροϊδεύεις,
και να γελάμε μαζί.
Μου λείπουν οι εξυπνάδες σου,
μου λείπει το άγχος σου...
Κάθε φορά που σκέφτομαι πότε θα έρθεις ξανά πίσω,
εδώ στην αγκαλιά μου,
πότε θα πάμε εκδρομούλα ξανά ,
ή κάθε φορά που σκέφτομαι πότε θα σε ξαναγγίξω,
τρελαίνομαι!
Θέλω να πάρω το πρώτο αεροπλάνο και να έρθω εκεί...
Είναι ώρες που φοβάμαι πως ο χρόνος ίσως να σκοτώσει
ότι έχουμε.
Μετά όμως μιλά η καρδιά ,
και τότε ξέρω,
όλα θα πάνε καλά.
Γιατί με αγαπάς και σ' αγαπώ.
Και αυτό πολλές φορές ,είναι περισσότερο από αρκετό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου